close


I just want to see you
When you're all along
I just want to catch you if I can
I just want to be there when the morning light explodes
On your face,it radiates
I cannot escape
I love you till the end

I just want to tell you nothing you don't want to hear
All I want is for you to say
Why don't you just take me where I've never been before
I know you want to hear me catch my breath

I love you till the end
I love you till the end
I love you till the end
I love you till the end

I just want to be there
When we're caught in the rain
I just want to see you laugh,not cry
I just want to feel you when the night puts on its cloak
I'm lost for words don't tell me
'Cause all I can say ,'I love you till the end'

I love you till the end
I love you till the end
I love you till the end
I love you till the end

'Cause all I can say ,'I love you till the end
I love you till the end


我只想看到你
當你孤單的時後
如果我可以的話我只想抓住你
我只想到那裡當早晨的陽光灑落
陽光在你的臉旁散開

我無法逃開 我愛你至死不渝

我只想告訴你這裡沒有你不想到的東西
我只想要對你說
當我之前還沒到任何地方時 你為何沒帶我去
我知道你想要抓住,聽到我的呼吸聲

我愛你至死不渝
我愛你至死不渝
我愛你至死不渝
我愛你至死不渝

我只想到那裡
當我們再雨中碰面
我只想看到你笑而不是哭泣
當夜晚來臨時我只想感覺著你
不要告訴我言語無法訴說
因為我所能說的, 我愛你至死不渝

我愛你至死不渝
我愛你至死不渝
我愛你至死不渝
我愛你至死不渝

因為我所能說的'我愛你至死不渝
我愛你至死不渝
arrow
arrow
    全站熱搜

    loveispower22 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()